Dandanes smo v svetu digitalnega marketinga izpostavljeni mnogim hitro spreminjajočim se novostim, od tega kako opravljamo delo do tega kako sprejemamo odločitve. Zlasti v času pandemije, ko se je delo premaknilo izključno na splet, je prišlo do transformacije naših vzorcev delovanja. V veliko pogledih je prišlo do številnih napredkov, s katerimi pa se pojavi tudi strah pred digitalnim nazadovanjem. Na srečo je le-tega mogoče preprečiti ali pa vsaj omejiti s pomočjo treh enostavnih korakov.
PREMOR
Ustavi se in oceni kako organizacije digitalnega marketinga delujejo s tem, da jim postaviš vmesno nalogo, s katero vodje dobijo vpoglede članov ekipe in in ovrednotijo njihovo učinkovitost.
OVREDNOTENJE
Ko si identificiral katera vedenja in prakse želiš ohraniti v svoji organizaciji digitalnega marketinga ugotovi, kateri sistemi in tehnologija jih omogočajo. Če pa ugotoviš, da določena vedenja in prakse želiš/moraš spremeniti, sestavi in razvij načrt kako bi to naredil ter ga začni prakticirati.
UČI SE
Ko si naredil oba predhodno omenjena koraka, določi nekomu naj redno dokumentira, pregleduje in nadzoruje, če nove prakse delujejo. Imej tudi redne sestanke, na katerih oceni napredek, odstrani kakšne ovire ali pa podaj mnenje za izboljšave.
Tematika dela od doma je še vedno aktualna. Situacija s COVID-19 namreč še zdaleč ni razrešena. V ta namen so bile izvedene številne razviskave, ki bi nam pomagale razumeti, katera opcija dela je najbolj ustrezna.
Ena izmed raziskav je pokazala, da je kar 86% zaposlenih zadovoljnih z delom od doma in da je le 1 izmed 5 dejal, da si želi delati izključno samo v pisarni.
Poleg službenih obveznosti, so se prednosti pokazale tudi v privatnem življenju, kjer je kar 40% udeležencev povedalo, da grejo na sprehod. Kar 33% posameznikov pa je več telesno aktivnih, kot jih je bilo prej.
Da pa bi bili na tekočem z vsemi trendi, ki se trenutno odvijajo, priporočamo obisk kakšnega tečaja digitalnega marketinga.