Marketinška zgodba in 5 stvari, ki jih mora vsebovati
Marketinška zgodba oziroma zgodbe na sploh so temeljnega pomena za sporazumevanje med ljudmi, zato je obvladovanje umetnosti pripovedovanja zgodb bistveni del učenja, kako postati dober pisec.
Kaj je marketinška zgodba?
Ko s prepričljivim pisanjem poveste pravo zgodbo, lahko pritegnete pozornost, zabavate in poučite … vse to v nekaj minutah.
Marketinške zgodbe so zapomnljive in jih je mogoče deliti – to pa sta dva od najpomembnejših vidikov najboljše vsebine, ki vam pomaga zaslužiti na spletu.
Z vsebinskim marketingom postanejo vaše marketinške zgodbe preveč dragocene, da bi jih preskočili.
5 stvari, ki jih mora vsebovati:
- Potrebujete junaka
Če želite povedati prepričljivo zgodbo o vsebinskem marketingu, mora biti junak vaša stranka.
- Vaša marketinška zgodba potrebuje cilj
Dobra podjetja se ukvarjajo z reševanjem težav strank.
- Potrebujete oviro
Če bi bil marketing enostaven, vaša stranka ne bi potrebovala vašega podjetja.
Ovire so tiste, zaradi katerih so marketinške zgodbe zanimive. Razkorak med tem, kje je vaš junak danes, in tem, kam želi priti, je bistvo vaše prepričljive zgodbe.
- Vaša zgodba potrebuje mentorja
Če je vaša stranka junak, kje potem ostanete vi in vaše podjetje? Vi ste modri mentor, ki lahko zagotovi bistvene informacije in orodja, ki junaku omogočijo, da doseže svoj cilj.
- Potrebujete moralo
Ko pripovedujete marketinško zgodbo, je vedno pametno izrecno opredeliti moralo svoje zgodbe.
Najbolj prefinjene in sofisticirane zgodbe prepuščajo občinstvu, da sami ugotovijo moralo zgodbe.
Ne bojte se, da bi jo pojasnili. Bodite jasni in neposredni. Jasnost je zlata vredna.
Vaše marketinške zgodbe potrebujejo resnico
Obstaja še en element vašega orodja za trženje zgodb, ki je bolj uporaben kot kdajkoli prej.
V dobi neprimerljive digitalne preglednosti lahko dosežete neverjetne zmage samo s tem, da imate brezhibno marketinško etiko in govorite resnico.
Razmislite kakšna ja vaša zgodba in jo predstavite občinstvu na najbolj edinstven način!
Za še boljše razumevanje si oglejte spodnji video.