Na prvi pogled je vprašanje kaj imata skupnega grafično oblikovanje in vrtnarjenje malo čudno. Delno to drži.
Kot pravijo, je »hudič v podrobnostih« in v teh podrobnostih se skriva podobnost med oblikovanjem in med vrtnarjenjem. Če ste zdaj že malo radovedni kako se bo današnja tema razpletla berite naprej.
V nadaljevanju sledijo argumenti o tem kaj imata skupnega grafično oblikovanje in vrtnarjenje
- ZAČETNA INVESTICIJA
Na začetku morate vložiti denar v orodje (lopata, motika, samokolnica, semena, …) in na začetku morate vložiti v najem grafičnega oblikovalca. Svetujemo vam, da denar porabite premišljeno. Samo na ta način bo ta strošek postal investicija.
Kaj vam pomaga, da ste za lopato dali 10 €, ko pa se bo po prvem »štihanju« zvila in kaj vam pomaga, da ste za logotip porabili 50 €, če boste po enem letu ugotovili, da ne služi svojemu namenu.
Raziščite ponudbo, raziščite kaj sploh grafično oblikovanje je, povprašajte kolege, znance,
…pozanimajte se kako sploh poteka projekt izdelave CGP. Lahko se obrnete na oblikovanje Kreativ iz Celja.
Oblikovalka ima veliko izkušenj in razume prodajo. Nam je zelo pomagala.
- ČAS
Da bodo v vrtu zrasle močne rastline, ki bodo dobro obrodile minejo tedni, tudi meseci. Ste sadili kdaj čebulo? Potem veste, da traja še dlje.
Tako je tudi z grafičnim oblikovanjem. Rezultati se ne zgodijo čez noč. Verjemite pa, da …
če ne vložite v kvaliteten dizajn, se ne bo zgodil noben premik na bolje. Več o tem v nadaljevanju:
Ne samo, da ne boste izboljšali svojega imidža v očeh kupca, še izgubili ga boste. S tem, da se opremite z logotipom in dodelano celostno grafično podobo, z lepimi katalogi, všečno in privlačno embalažo, da je vaša spletna stran pregledna, uporabna in lep …z vsem tem kažete kupcu, da vam je mar zanj. Da vam je pomemben.
S tem kažete konkurenci, da ne stojite na mestu in da ste konkurent s katerim morajo računati.
Naj vam povem primer, kako so naši kupci reagirali na spremembo pri nas, ko smo se odločili investirati v svoj imidž: Dolga leta smo na sejme hodili s polnim kombijem robe in letaki, ki smo jih sprintali kar sami v pisarni, sestavila jih je pa v wordu tajnica. Štand ni bil nikoli nič posebnega. Še stene smo pustili bele.
Ko smo najeli grafično oblikovalko nam je uredila vse: od tiskovin, do štanda, do darilc, ki smo jih delili partnerjem, ki so nas obiskali na štandu. To zdaj počnemo že 5 leto in lani na MOS- u nas je naš dolgoletni kupec pohvalil in povedal, da je že iskal alternativo za nas ampak, ko je videl, kako smo postali pozorni na prezentacijo firme, in kako smo se dodatno začeli posvečati njemu kot kupcu, si je premislil in ostal pri nas.
- VZTRAJNOST
Rezultat se ne bo zgodil čez noč. Tudi fižol ne zraste čez noč, niti bučke. Preden uspete pobrati sadove svojega dela, jih včasih požrejo tudi polži (tisti ogabni rjavi, brez hišice).
Tudi pri oblikovanju je tako oz pri uporabi grafičnega oblikovanja kot orodja v marketingu, v prodaji. Preden se pokažejo rezultati se vam bo zdelo, da je vse isto, tudi če ne bi imeli logotipa, lepo oblikovane ponudbe in prezentacije podjetja, tudi če bi tehnične liste kar sami v wordu spisali, tudi če bi šli na sejem na belo popleskanem štandu.
Pa ni čisto tako. Ko smo v našem podjetju začeli dosledno za vse promocijske materiale naročati oblikovan pri grafični oblikovalki, so začeli počasi »kapljati« komplimenti. Najprej nas je pohvalila naša računovodkinja, potem so začele kapljati pohvale kupcev – še posebno, ko smo polepili kombije v barve in dizajn, ki se sklada z našim logotipom.
Čeprav smo veliko govorili o rastlinah in vrtu, je ta zapis predvsem namenjen temu, da vas informiramo kaj je grafično oblikovanje in zakaj je pomembno. Zakaj je bilo pomembno za nas.
V tem posnetku pa si lahko ogledate kaj vse počne grafični oblikovalec – zabaven je:
Oznaka besedila: Kaj imata skupnega grafično oblikovanje in vrtnarjenje