Združevanje in povezovanje uporabnikov v E-skupnostih povsod po svetu, širjenje kolesarskih poti in nakup električnaega koles
Uporabnike E-koles med katere spadajo tako gorska kolesa namenjena tistim, ki ljubijo divje in adrenalinske vožnje po gozdovih in neurejenih poteh kot tiste, ki uporabljajo mestna kolesa za vsakodnevne vožnje v službo, šolo in drugih opravkih ali enostavno za preganjanje dolgčasa po mestu. E-mestno kolo je primerno za vse starostne skupine, tako za mlajše, odrasle in tudi za starejše osebe, ki se raje kot s taksijem v mesto na kavo odpeljejo z kolesom. E-kolesa so posebna tudi zato, ker svoje uporabnike v prometu ločijo od drugih kolesarjev navadnih koles, saj s svojim privlačnim in drugačnim videzom ter možnostjo hitrejšega premikanja od točke A do točke B pritegnejo veliko pozornosti. Kolesarje z E-kolesi vse pogosteje opažamo v večjih mestih, kjer je tempo življenja hitrejši a se zaradi velikih prometnih konic po večjih mestih ne splača voziti z osebnim vozilom ali javnim prometom, ampak za pot ljudje raje uporabijo kar E-kolesa. E- kolesa tako tudi ne predstavljajo onesnaževanja okolja, enostavno jih napolnimo na za to namenjenih polnilnih postajah in nato nadaljujejo pot.
Uporabnike E-koles bi lahko povezali v nekakšno E-skupnost, saj s svojim dejanjem podzavestno ali zavestno dobro vplivajo na naravo, pripomorejo k čistem zraku, skrbijo za svoje fizično in mentalno zdravje hkrati pa širijo E-mobilnost, ki postaja v današnjem svetu ne samo muha enodnevnic, ampak pravi globalni trend. V prihodnosti bo vse večji poudarek na E-mobilnosti in tisti, ki so z nakupom električnega kolesa že začeli, si počasi ustvarjajo prihodnost v E-mobilnost. E- skupnost bi lahko tvorili posamezniki, ki imajo in uporabljajo e-kolesa in s tem ozaveščajo druge, kako dobro je imeti kolo, ki je okolju prijazno hkrati pa to kolo ne samo da je prijazno naravi, ampak tudi pomaga posamezniku pri vožnji, da je vožnja bolj udobna in hitrejša, hitrost je namreč na električnih kolesih lahko giblje tudi do 50 kilometrov na uro, kar je podobno motorju. Prav tako gredo uporabniki e-koles v korak s časom, saj so kolesa na električni pogon ena tistih, ki bodo v prihodnosti tvorila eno glavnih mestnih prevoznih sredstev, saj se vse bolj v ospredje postavlja trajnostni razvoj in skrb za okolje, katerega v vseh korakih naših življenj negativno vplivamo zavestno in nezavestno. Če bi uporabnike e-koles lahko poimenovali in uvrstili v E-skupnost, bi s tem lahko tudi povečali zavest drugih ljudi k nakupu E-koles, zmanjšala bi se uporaba javnega prometa in osebnih vozil, ki danes predstavljajo poleg tovarn in industrije največjega onesnaževalca zraka v mestih in na sploh v naravi. S tem, ko bi se ljudje raje vozili z kolesi, ampak ne navadnimi temveč električnimi, kateri so hitrejši, saj električna baterija pomaga k hitrejšemu premikanju kolesa, bi s časom lahko zelo zmanjšali število avtomobilov, avtobusov in drugih prevoznik sredstev, ki negativno vplivajo na okolje. Mestna kolesa pa niso namenjena samo vožnji po mestu v katerem delamo in živimo, mestna kolesa so zasnovana tudi za vožnjo tudi izven mesta, z njimi se lahko peljemo od enega kraja v drugega, raziskujemo okolico in nove kraje kjer še nismo bili, tudi zahtevnejše saj nam e-kolesa pomagajo premagovati lažje in težje ovire na poti brez večjih naporov in obremenjevanj teles posameznikov. Več krajev po Sloveniji gradi poleg cestnih povezav v druga mesta in kraje vse bolj in v velikem obsegu tudi kolesarske steze. S kolesarskimi stezami mesta ustvarjajo možnosti za vse navadne kolesarje kot sodobne, če lahko tako poimenujemo vse uporabnike E-koles, da se varneje vozijo po kolesarskih stezah, ki so za razliko od glavnih cest, kjer se marsikateri kolesar zaradi vsakodnevnega gostega in hitrega prometa ne počuti varno. Kolesarske steze pa so tako namenjene samo kolesarjem. S tem lahko povezujemo tudi večanje uporabnikov E-koles in širjenje E-skupnosti po več mestih, saj verjamemo, da ko bodo kolesarske steze urejene in omogočale varne poti, namenjene samo kolesarjem, se bo povečalo število prebivalstva, ki bo raje kupilo električno mestno kolo in se po kolesarski stezi raje odpeljalo v nekaj kilometrov oddaljeno mesto, saj bodo s pomočjo E-kolesa, ki dosega hitrost tudi do 50 km/h in se po hitrosti lahko primerja z marsikaterim motornim skuterjem prispejo na cilj bolj varno in v hitrejšem času kot, da bi se peljali z osebnim avtomobilom in po možnosti še izgubljali čas z čakanjem v prometni konici.
E-kolesarje, ki tvorijo E-skupnosti pa povezujejo tudi trgovine z E-kolesi, saj je to nekakšen prostor, kjer si lahko ogledajo, izberejo svoje kolo, si o električnih kolesih in njihovih funkcijah ter delovanju pridobijo potrebne informacije in se v trgovinah povežejo tudi z drugimi uporabniki koles, ter z njimi in prodajalci trgovin delijo svoje izkušnje z kolesi ter s tem pripomorejo k boljšim odločitvam o izbiri koles drugim bodočim ali sedanjim uporabnikom in seveda kar je zelo pomembno omogočajo povratne informacije trgovcem, saj lahko z mnenji svojih kupcev dobijo jasno sliko o tem kaj je dobro in kaj bi se še lahko izboljšalo, da bi s tem čimbolj zadovoljili trg.
Električno kolo se lahko dobi že v veliko trgovinah z kolesi, na spletu preko spletnih strani ali kako drugače. Najbolj priporočljivo in varno pa je, da svoje kolo kupimo v pooblaščeni trgovini, katera se ukvarja z prodajo električnih koles. Vrhunska kolesarska trgovina, ki se ukvarja s prodajo koles ima svojo poslovalnico v Ljubljani, imenuje se Newbike trgovina. Trgovina se ukvarja z prodajo vseh vrst koles, tako moški kot ženskih električnih koles. Poleg vsega ponuja tudi po dogovoru možnosti poskusnih voženj s poljubnimi električnimi kolesi. Vse kar morajo uporabniki narediti je, da se nekaj dni preden se želijo peljati s električnim kolesom poklicati v prodajalno in rezervirati termin, ali pa se na spletni strani enostavno naročijo na testno vožnjo. Trgovine z električnimi kolesi ponujajo vrsto različnih koles primernih za vsakega posameznika, v teh trgovinah se na pomoč lahko obrnejo posamezniki z različnimi vprašanji. Trgovina NeWBIKE si s svojo prodajo želi povečati število uporabnikov E-koles in večati že večkrat omenjeno E-skupnost , s tem pa naravo ohranjati zdravo in čisto.