Facebook oglaševanje in Facebook Business Manager – Kaj to je? Preprosta dejstva
Facebook oglaševanje je eden izmed najbolj uporabljenih vrst spletnega oglaševanja, saj je Facebook največje družbeno omrežje na svetu, zato je lahko za tržnike odličen način za doseganje ciljnega občinstva z oglasi.
4 hitri odgovori na pogosta vprašanja o Facebook oglaševanju
Najprej obravnavajmo nekaj največjih pomislekov in vprašanj, ki jih imajo ljudje v zvezi z oglaševanjem na Facebooku.
1. Koliko stane oglaševanje na Facebooku?
Ko gre za stroške oglasa na Facebooku, je to res odvisno.
Glavni dejavniki, ki vplivajo na stroške oglasov na Facebooku, naslednji:
- Čas: Čas in dan prikaza oglasa na Facebooku.
- Strategija licitiranja: Najnižji stroški ali določena zgornja meja ponudbe.
- Umestitev oglasa: cena za oglaševanje: Višja cena: višje konkurenčne umestitve so dražje.
- Ustreznost oglasa: Nizka uvrstitev na lestvici vključenosti, kakovosti ali konverzije lahko poveča stroške oglasa na Facebooku.
- Ciljno občinstvo: Ciljno občinstvo z višjo konkurenco je pri oglaševalskih kampanjah na Facebooku dražje.
2. Kako deluje oglaševanje na Facebooku?
- Oglaševanje na Facebooku je razvrščeno po kampanjah.
- Nova kampanja v Facebooku ima lahko enega ali več oglasov za Facebook.
- Facebookovi oglasi ciljajo uporabnike na podlagi njihove lokacije, demografskih podatkov in podatkov o profilu.
- Oglas se nato prikaže na zaslonu osebe, ko se ta pomika po svojem Facebook feedu.
- Ogledi se beležijo kot prikazi.
- Všečki in komentarji pri oglasih na Facebooku se beležijo kot vključenost.
- Kliki – ki lahko osebo pripeljejo na drugo spletno mesto, spletno trgovino ali stran ali ponudbo na Facebooku, odvisno od cilja kampanje – se beležijo kot kliki, stroški na klik, stopnja klikov in drugo.
3. Kaj je Facebook Business Manager?
To je orodje na Facebooku, ki omogoča upravljanje več strani na Facebooku, oglaševanja in računov na Instagramu z enega mesta. Najboljše prednosti Facebook Business Managerja so:
- ločuje osebni profil od poslovne strani in odpravlja skrbi glede zasebnosti.
- Zagotavlja osrednjo lokacijo za spremljanje oglasov in uspešnosti objav.
- Uporabnikom omogoča varno delegiranje nalog in dodeljevanje delnega ali popolnega dostopa članom ekipe glede na njihove vloge brez ogrožanja varnosti.
- Agencije lahko povežejo več strani strank na Facebooku s svojimi računi Facebook Business Manager, ne da bi kot administratorji povezali osebne račune svojih delavcev na Facebooku.
- Omogoča enostaven umik dostopa od oseb, ki niso več povezane z organizacijo.
- Poenostavlja oblikovanje razlikovalnih občinstev po meri za različne oglaševalske kampanje, kar zagotavlja boljše ciljno usmerjanje občinstev.
Raziskovanje glavnega menija Facebook Business Manager
Upravitelj Facebook Business Manager ima naslednje glavne razdelke:
–> Načrt – Plan
Ta razdelek zagotavlja orodja za spoznavanje občinstva in pridobivanje ustvarjalnih zamisli za delovanje oglasov. Vključuje naslednje:
- Ustvarjalno vozlišče: V razdelku Načrt Creative Hub omogoča ustvarjanje maket oglasov, ki jih je mogoče deliti s člani ekipe, da se posredujejo ideje za vsebino.
- Vpogledi v občinstvo: Pomaga poiskati informacije o različnih občinstvih v Facebooku na podlagi izbranih parametrov. Audience Insights prikazuje več zavihkov, na primer Demografija, ki razkriva starost in spol ljudi, ki so všeč vaši strani, njihov poklic, zakonski stan in izobrazbo. Zavihek Všeč mi je stran pripoveduje o drugih straneh, ki jih imajo všeč uporabniki vaše strani. Drugi pomembni zavihki v poročilu Audience Insights so Location (Lokacija), Household (Gospodinjstvo), Activity (Dejavnost) in Purchase (Nakup), ki vam pomagajo pri poglobljenem raziskovanju podrobnosti o všečkarjih vaše strani.
–> Ustvarjanje in upravljanje
V tem razdelku so na voljo orodja za ustvarjanje in upravljanje oglasov. Omogoča dostop do naslednjih orodij:
- Urejevalnik moči: Urejevalnik oglasov: ponuja napredne možnosti in funkcije za ustvarjanje interaktivnih oglasov.
- Objave na straneh: Na strani so naštete vse objave (objavljene objave, načrtovane objave in objave oglasov) ter vpogled v njihove metrike vključenosti.
- Nadzorna plošča aplikacije: Pomaga razvijalcem aplikacij povečati promet do aplikacij za več prenosov.
- Avtomatizirana pravila: Oglaševalcem omogoča strukturiranje pravil za oglaševalske kampanje, kot so samodejna opozorila.
–> Merjenje in poročanje
Orodja v razdelku Measure and Report (Merjenje in poročanje) pomagajo analizirati uspešnost oglasov. Ta razdelek vsebuje:
- Oglasi Poročanje o oglasih: Za ustvarjanje poročila za kateri koli delujoči oglas, da bi v prihodnosti ustvarili bolj uspešne oglase. Pomaga primerjati več kampanj in analizirati njihove ključne metrike uspešnosti, kot so stroški na konverzijo ali stopnje klikov.
- Konverzije po meri: Za ustvarjanje konverzij po meri in ogled stanja vseh ustvarjenih konverzij po meri iz preteklosti. Vsak račun lahko vsebuje do 40 pretvorb po meri naenkrat.
- Piksli: Služi kot koda za sledenje, ki Facebooku omogoča prepoznavanje obiskovalcev na vašem spletnem mestu in ustvarjanje “občinstev po meri” teh obiskovalcev. Tem občinstvom po meri nato prikazuje oglase za ponovno ciljanje.
- Analitika: To je neprecenljivo orodje za trženjska prizadevanja na Facebooku, ki pomaga analizirati podatke s strani in pikslov.
–> Sredstva:
V razdelku Sredstva lahko dostopate do ključnih sredstev, ki ste jih uporabljali za izdelavo oglasov, kot so občinstva za ciljanje oglasov, slike, videoposnetki in drugo.
- Občinstva: Za ustvarjanje občinstev za prihodnjo uporabo in ogled shranjenih občinstev. Občinstva spadajo v tri kategorije: občinstvo po meri, shranjeno občinstvo in podobno občinstvo.
- Slike: S klikom na možnost Slike se prikaže seznam slik, začenši z najnovejšo sliko, uporabljeno v nedavni oglaševalski kampanji ali okrepljeni objavi.
- Katalogi: Podjetja s spletnim mestom za e-trgovino lahko to funkcijo uporabijo za ustvarjanje kataloga izdelkov za dinamične oglase v Facebooku.
- Videoposnetki: Pomaga vam pri preverjanju, nalaganju in upravljanju videoposnetkov na vseh vaših straneh.
–> Nastavitve
V njej so shranjene vse informacije o računu. V razdelku Nastavitve lahko posodobite podatke o plačilu, e-pošto in tako naprej.
–> Pogosto uporabljeni
V razdelku Pogosto uporabljeno so prikazana štiri najpogosteje uporabljena orodja, kar omogoča lažji dostop. Če pa ne najdete orodja, ki ga želite uporabiti, možnost Vsa orodja na dnu strani prikaže celoten pregled.
4. Kaj je Facebook Ads Manager
Upravitelj oglasov v Facebooku je vmesnik za ustvarjanje, upravljanje in pregledovanje oglasov v Facebooku. Ta se razlikuje od upravitelja Facebook Business Manager, saj je upravitelj oglasov v celoti namenjen oglaševanju na Facebooku.
V tem primeru je Facebook Ads Manager poveljniško središče za vse vaše oglaševanje na platformi. Tukaj je nekaj stvari, ki jih lahko naredite:
- Ustvarite in izvajajte oglase na Instagramu in Facebooku;
- oglase za namestitev aplikacij v omrežju Facebook
- Ciljanje na idealno občinstvo in ljudi, ki bodo najverjetneje sodelovali, se vključevali in kupovali;
- določite svoj proračun;
- analizirajte uspešnost oglasov, oglasnih nizov in kampanj;
- Oglejte si nastavitve za obračunavanje, zgodovino plačil in način plačila.