Digitalni marketing postaja vedno bolj iskan način marketinga za podjetja.
Strokovnjak za digitalni marketing pozna to področje zelo dobro; ima strokovna znanja in izkušnje iz področja oglaševaja preko digitalnih medijev. Podjetjem nudi marketinško svetovanje ter jih vodi oz. za njih samostojno izvaja digitalni marketing.
Kaj je digitalni marketing?
Digitalni marketing je oglaševanje izdelkov preko digitalnih kanalov (medijev). Od tradicionalnega marketinga se razlikuje v tem, da vključuje uporabo kanalov, ki omogočajo analizo kampanj, z namenom razumevanja, kaj na trgu deluje in kaj ne oz. kaj zagotavlja rezultate in kaj ne.
Strokovnjak za digitalni marketing za oglaševanje uporabja naslednje kanale:
- SEO – search engine optimizition – optimizacija spletnih strani za iskalnike;
- E-mailing;
- Re-marketing;
- Marketing na družabnih omrežjih;
- Vsebinski marketing;
- Plačljivi oglasi Google Ads.
Vsi našteti kanali so pravzaprav tudi načini, s pomočjo katerih strokovnjak za digitalni marketing učinkovito izvaja marketing na spletu.
Praksa kaže, da so v zadnjem času izjemno priljubljeni načini digitalnega marketinga SEO in vsebinski marketing.
V primerjavi s plačljivimi oglasi (re-marketing, Google Ads) so ti načini precej bolj prijazni do uporabnika (kupca), saj mu na manj vsiljiv način približajo določen izdelek.
SEO optimizacija je način digitalnega marketinga, s pomočjo katerega spletno stran optimiziramo s ciljem čim višje uvrstitve na iskalnikih. Posledično s tem dosežemo:
- Večji obisk spletne strani,
- Večje število novih povpraševanj,
- Večje število novih kupcev,
- Večjo prodajo.
V kombinaciji z ustreznim vsebinskim marketingom, s katerim ustvarjamo in kupcem lansiramo kakovostne in uporabne vsebine, v nekaj mesecih lahko dosežemo večje število novih kupcev.
Primer vsebinskega marketinga je pisanje kakovostnih blog vsebin, ki jih naši kupci iščejo po spletu. Primer takšne vsebine je blog zapis manjšega proizvodnega podjetja: Menjava končnikov volana.
S tem zapisom je podjetje Univerzal doseglo večje število uporabnikov spleta, ki so potrebovali nove volanske končnike. Takšne uporabne blog vsebine je priporočljivo deliti tudi na spletnih omrežjih ali drugih kanalih, hkrati pa izvajati tudi SEO (t.i. off-site optimizacijo). Tudi za nemški trg so izdelali uporabno vsebino o delovanju njihovega vakuumskega ventila (Wie funktioniert ein Vakuumventil) da bi preko spleta dosegli tudi nemške kupce.
Strokovnjak za digitalni marketing – kakšne koristi prinaša za podjetja?
Koristi, ki jih podjetjem prinaša strokovnjak za digitalni marketing so predvsem :
- Pridobitev novih kupcev
- Povečanje zaupanja v blagovno znamko
- Merljivost rezultatov digitalnih kampanj
- Učinkovito in ciljano oglaševanje preko digitalnih kanalov
- Povečanje prodaje.
Digitalni marketing je torej zanesljiva izbira za povečanje prodaje, vendar pa zahteva veliko znanja in izkušenj, zato je za podjetja bolje, če pri tem najamejo zunanjo pomoč.
Podjetja v želji po povečanju prodaje s pomočjo spleta, iščejo kakovostne strokovnjake digitalnega marketinga, ki jim bojo pri tem ustrezno svetovali in jih vodili.
Koliko stane strokovnjak digitalnega marketinga?
Cene digitalnih strokovnjakov so precej različne in odvisne od tega, kakšne kanale oz. načine digitalnega marketinga podjetje želi izvajati in v kolikšnem času želi podjetje doseči rezultate.
V ta okvir sodijo vprašanja:
- Kakšni so ciljni kupci podjetja;
- Kakšne prodajne kanale na spletu uporabljajo ciljni kupci;
- Kakšne kupce želimo doseči;
- V kolikšnem času želimo doseči rezultate.
Nekateri kanali digitalnega marketinga namreč omogočajo doseganje rezultatov hitreje, nekateri počasneje, a bolj zanesljivo.
Strokovnjak za digitalni marketing lahko torej podjetje stane več ali manj; za primer lahko podamo ceno izvajanja SEO storitev, ki se pričnejo pri približno 300e mesečno.