Kako uporabljati LinkedIn + 3 načini učinkovite uporabe
Tako kot vsako družbeno omrežje vam tudi LinkedIn omogoča, da ga uporabljate na več načinov. Če pa želite, da bo vaša uporaba omrežja in aplikacije čim bolj učinkovita, je pomembno, da se vprašate, kaj so vaši cilji. Kaj si želite doseči, je pomembno, ko razmišljate o tem, kako uporabljati LinkedIn. Učinkovite uporabe LinkedIna se lahko naučite tudi, če se prijavite na Pro Marketing digitalni marketing tečaj.
3 načini, kako učinkovito uporabljati LinkedIn?
LinkedIn lahko učinkovito uporabljate na več načinov, in kot smo že omenili, je vse odvisno od ciljev, ki jih želite doseči. Pa ne le od ciljev, temveč tudi truda in časa, ki ste ga pripravljeni vložiti in vaše pripravljenosti izpostaviti sebe.
1. Kako uporabiti LinkedIn za osebno znamčenje?
To družbeno omrežje je namenjeno predvsem temu, da se vam pomaga razvijati in mrežiti v vaši profesionalni, strokovni ali akademski vlogi. LinkedIn lahko tako uporabljate kot odlično omrežje za širjenje svoje baze stikov. To odlično omrežje vam omogoča tudi, da se izpostavite, z vašimi povezavami delite, v čem ste dobri in kaj vas zanima. Na takšen način povečate možnosti, da se boste povezovali z za vas relevantnimi ljudmi in storite še eno stvar. Ko začnete s svojo zgodbo, lahko zgradite tudi svojo osebno znamko ali velikokrat imenovan “personal brand”.
Kadar govorimo o osebnem znamčenju na LinkedInu, je pomembno, da sebe predstavite v vlogi strokovnjaka na področju, kjer delujete. Vaše strokovno mnenje in znanje ali pa le svoje razmišljanje lahko nato delite skozi dejavnost na omrežju. Ta dejavnost lahko zajema vse od pisanja lastnih člankov, objavljanja posnetkov, fotografij, ankete, teksta ali kombinacije teh formatov. Preostala aktivnost pa zajema odzivanje na objave drugih, s pomočjo všečkov in smiselnih komentarjev. Poleg tega, da ste aktivni, ko pride do objav, pa se potrudite, da se redno povezujete z novimi ljudmi. Vodilo na LinkedInu naj vam bo, da zgradite smiselne in dobre odnose z svojimi sledilci in souporabniki.
2. Kako z LinkedInom zgraditi prepoznavnost podjetja?
Eden izmed načinov, kako uporabljati LinkedIn je tudi kot uporabnik funkcij, ki jih omrežje omogoča podjetjem. Ena izmed teh je vsekakor na primer LinkedIn company page. Če ste “one man band” in celotno pozicioniranje podjetja temelji na vas, je pomembno, da se osredotočite na grajenje močne osebne znamke. Če pa želite svoji mreži predstaviti podjetje in znamko, za katero ne želite, da ljudje takoj povežejo vas osebno, je ustanovitev LinkedIn profila za podjetje prava pot.
Ko enkrat ustanovite profil in ga uredite, tako kot vas vodi aplikacija sama, je čas, da na njem začnete graditi mrežo sledilcev. V kolikor je med vašimi osebnimi povezavami kdo, ki bi lahko bil potencialni sledilec strani, ga lahko povabite k sledenju.
3. Kako z LinkedInom najti službo?
LinkedIn je lahko učinkovito orodje za iskanje nove službe ali delovnega mesta. Osebna znamka ne pomaga le podjetnikom pri iskanju novih poslov, temveč prav vsakemu, ki se lahko najde na tem velikem poslovnem omrežju. Torej, če želite omrežje izkoristiti sebi v korist, je čas, da mu posvetite nekaj pozornosti.
Na LinkedIn lahko tako gledate kot na vaš spletni CV (curriculum vitae) oziroma življenjepis. Na družbenem omrežju vas lahko najdejo rekruterji, podjetja pa lahko objavijo tudi prosta delovna mesta, na katera se lahko prijavite preprosto kar znotraj aplikacije z oddajo svojega življenjepisa, ki ga imate na LinkedInu. Lahko si nastavite, da vas aplikacija opomni, ko algoritem najde priložnosti za zaposlitev, ki ustrezajo vašemu profilu.
Ko obravnavate svoj LinkedIn profil kot spletni življenjepis, bodite pozorni, da ga pred prijavo za delovno mesto posodobite. V ospredju in bolje opisane naj bodo tiste vaše izkušnje, ki so za delovno mesto relevantne.
Seveda pa to niso edini trije načini, kako uporabljati LinkedIn. Omrežje vam lahko ponudi še mnogo več in spodbujamo vas, da skočite nanj ter ga raziščete tudi sami. Želimo vam obilo uspeha pri doseganju kariernih želja in ciljev ter upamo, da vam bo LinkedIn na tej poti pomagal.