Spodaj so napisani kratki nasveti za vse, ki jih zanima prodajno učinkovita spletna stran.
Če smo že v prispevku, v katerem smo razglabljali o tem katero spletno oglaševanje je učinkovito, ugotavljali, da je eden izmed ključnih uspehov tržno učinkovitega nastopa na spletu, tudi prodajno učinkovito, usmerjena in izdelana spletna stran, si v tej objavi poglejmo nekaj osnovnih elementov prodajnih spletnih strani, ki dejansko prinašajo rezultate. In, ki se, kot boste videli, zelo razlikujejo od tega, kar vam kot obvezne elemente prodajnih strani, navaja mnogo spletnih strokovnjakov.
Kaj sploh je prodajno učinkovita spletna stran? (in vam največkrat ni zaupano)
Učinkovito izdelana spletna stran je predvsem tista, katere poslanstvo uresničuje svoj namen in cilje in, katere postavitev in izdelava se tudi stroškovno splača. Obenem, če imamo preko internetne strani, namen prodajati, je potrebno upoštevati, da bo tudi razvoj prodaje preko naše spletne strani (predvsem promocija) tudi terjala svoj časovni in finančni davek, tako, da je učinkovito izdelana spletna stran tista, ki na koncu koncev pokriva tudi stroške nenehnega razvijanja spletne strani.
Med osnovne elemente učinkovitega spletnega nastopa (v podjetniških vodah so to komercialne aktivnosti) sodijo pravzaprav nekateri najbolj osnovnii elementi, ki pomagajo k večanju stopnje zaupanja pri naših spletnih obsikovalcih, kar je sicer razumljivo, saj bo prodaja preko internetne sstrani, preprosto večja na tisti spletni strani, kjer je tudi stopnja zaupanja večja.
Kako povečamo zaupanje v našo spletno stran?
K večji zaupljivosti naše spletne strani močno prispevajo naslednji elementi:
- podatki o našem podjetju, naši ekipi in zaposlenih, kontaktni podatki, podatki o lokaciji in podatki o vpletenosti v socialna omrežja
- reference in izjave naših, že obstoječih strank in kupcev, naši že izpeljani projekti
- objava misije, vizije, poslanstva in na splošno usmeritve našega podjetja
- objava priznanj, certifikatov kakovosti
- objave o naših udejstvovanjih na različnih sejmih, konferencah, izobraževanjih in podobnem
- objave in študije dejanskih primerov preko katerih smo z našimi produkti reševali težave strank
- oznake kredibilnosti in priznanja za osvojitev nagrad (naj profdajalec, top brand,…)
- konsistentno in konstantno udejstvovanje na socialnih omrežjih, blogu, spletni strani
- odlična pozicija naše spletne strani v iskalniku Google (priporočamo: Kako optimizirati spletno stran)
Pri sestavi strategije za izdelavo prodajno učinkovito spletno stran, priporočamo, da si preberete tudi naše nasvete na temo tega kaj upoštevati pri izboru agencije za spletni marketing.
Priporočamo še:
Kako pripeljati spletni promet v našo internetno trgovino?
Ključne oznake: prodajno učinkovita spletna stran