Kaj pričakujejo gostje od hotel TV?
Nedavna anketa hotelskih gostov daje jasno sliko o tem, kaj hotelski gostje zahtevajo od hotel TV v svoji sobi.
Gostje pričakujejo in želijo predvsem brezplačno FTG (Free-To-Guest) hotelsko televizijo 1
- Pay TV (plačljiva televizija) preprosto ni več sprejemljiva možnost za hotelske goste in ne pomeni donosa za hotele. Gostje imajo na voljo brezplačne in vsebine z nizkimi stroški, ki so na voljo prek svojih tabličnih ter prenosnih računalnikov in pametnih telefonov.
Hočejo televizorje z ravnim zaslonom visoke ločljivosti, kot da so doma
- 80% domov v ZDA že ima doma TV z visoko ločljivostjo. Povprečna velikost televizorjev, prodana v zadnjih nekaj letih, je bila večja od 50″. Ali naj bodo gostje hotela zadovoljni s starim standardnim televizijskim televizorjem ali 32-palčnim TV-jem?
Celovito informacijo o hospitality TV boste našli na povezavi: http://www.nevron.eu/blog/hospitality-tv/
TV vsebine v visoki ločljivosti
- Ob ponudniki hotel TV, ki ponujajo veliko število kanalov v visoki ločljivosti, bodo hotelski gostje zadovoljni bolj, kot da imajo na voljo le nekaj programov v standardni resoluciji.
Gostje želijo komunicirati s televizorjem
- Aplikacije za družabne medije in pozdravni zasloni z informacijami o dogodkih v hotelu, o lokalnih prireditvah, lokalnih restavracijah, hotelski “checkout” in vreme so najpogosteje zahtevane interaktivne funkcije.
Brezplačna Hotel TV za goste
Gostje morajo imeti veliko možnosti za gledanje video vsebin med bivanjem v hotelu. Raziskave kažejo, da hotelski gostje v povprečju nosijo dve elektronski napravi, ki lahko predvajata video vsebine (prenosne ali/in tablične računalnike ter pametne telefone) in preprosto ne porabljajo denarja za plačljive televizije v hotelih. Hotelski gostje pričakujejo, da bo televizor v sobi, kjer bivajo, ponudil veliko izbiro kanalov z novicami, športom, filmi. Pričakujejo tudi, da bodo lahko videli te kanale za brezplačno.
Preberite še zakaj je hospitality TV najboljša rešitev za izboljšanje izkušnje hotelskih gostov
Televizorji z ravnim zaslonom visoke ločljivosti
Prihod v hotelsko sobo in ogled starega televizorja CRT z nekvalitetno sliko je popolnoma nesprejemljiv. V hotelskih sobah gostje želijo TV z ravnim zaslonom HD.
Predvajane vsebine v visoki ločljivosti (HD)
Mnogi hoteli, med njimi tudi priznane hotelske verige, namestijo televizorje visoke ločljivosti. Vendar kljub temu ohranjajo staro tehnologijo v standardni ločljivosti. V glavnem zaradi visokih stroškov zamenjave televizijskega sistema in povečanih stroškov.
Ogled vsebin, ki si jih želijo
Gost želi različne programe, tudi takšne, ki jih lahko spremlja tudi doma. Veliko je razočaranje, ko v hotelu nimajo možnosti ogleda svoje najljubše postaje, ker hotel ponuja le 24 kanalov. Pa še to po večini nezanimivih.
Interaktivne storitve na televizijskih ekranih
Sporočila v sobi, komunikacija s hotelskim osebjem, dogodki, ki se dogajajo v hotelu, vodniki lokalnih podjetij, zemljevidi, lokalne restavracije in zanimivosti ter aplikacije za družabne medije so med najbolj zahtevanimi storitvami v hotelih. Dostop do teh storitev preko hotelske televizije je razlog za dobro počutje in bo zaradi tega večina gostov zadovoljna.
Hotelski gostje pogosto zahtevajo možnost dostopa do naročniških storitev preko Hotela TV
Spletne strani za socialne medije, kot sta Faceboook in Twitter, so velik del vsakdanjega življenja gostov in so odlične aplikacije za ponudbo na hotel TV. 2 & 3
Sposobnost zaustavitve TV-ja v živo in snemanja in filmov
Vedno več hotelskih gostov zahteva, da imajo hotelska televizija funkcionalnost, kot jo imajo tudi doma v svoji dnevni sobi. Želijo začasno ustaviti oddajo, ki poteka “v živo”, da lahko opravijo telefonski klic ali se tuširajo. Želijo si posneti oddajo, da jo bodo lahko gledali, ko se bodo pozno ponoči vrnili v hotel.